μπλε-πορτοκαλί


Photo by annejulie

Ώρα πρωινή. Ο ήλιος ίσα που χαϊδεύει την πολυθρόνα στη βεράντα μου. Σε λίγες μόνο ώρες θα τη μισεί τόσο που θα θέλει να την κάψει. Ένας καφές με συντροφεύει. Μέτριος χωρίς -σαν κι εμένα- με κίτρινο καλαμάκι. Κίτρινο σήμερα, κόκκινο αύριο, μπλε, πράσινο, μωβ την επομένη, κάθε μέρα κι ένα διαφορετικό ανάλογα με τη διάθεση. Κι αυτός ακόμα ο γαμημένος ο καφές έχει υποστεί συμβιβασμούς με την πάροδο του χρόνου. Πρώτη μέρα εδώ και καιρό που ξύπνησα νωρίς χωρίς να έχω τίποτα να κάνω. Έχω ακόμα την πολυτέλεια αυτή. Εδώ που μένω με ξυπνάνε τα πουλιά. Πες μου, θα ‘πρεπε να χαίρομαι γι αυτό; Έχει κανένα νόημα που κάτι θέλουν να μου πουν μα δεν καταλαβαίνω; Χθες μου έκαναν δώρο μια αιώρα. Μπλε-πορτοκαλί. Ποιος είπε πως αυτά τα δύο δεν ταιριάζουν; Κι αν δεν ταιριάζουν, γιατί είναι μαζί; Θα την κρεμάσω στο μπαλκόνι και θα αιωρούμαι τα βράδια. Μαζί σου ή χώρια. Προτιμώ χώρια. Σήμερα θέλω να σου μαγειρέψω. Να βάλω μες στο φαγητό όλη μου την τέχνη. Και χρώμα πολύ σαν πίνακας ζωγραφικής να μοιάζει. Να βάλω φίλτρα μαγικά κι αφού το φας, να έχεις γίνει όπως ακριβώς σε θέλω. Λίγο πιο ψηλός, λίγο πιο σκληρός, λίγο πιο πολύ απ’ όλα. Λίγο μόνο. Κι ύστερα θα φάω απ’ αυτό κι εγώ και θα γίνω όπως με θέλεις. Κι έπειτα θα βρούμε ένα διαμέρισμα στο κέντρο και θα μοιράσουμε τις αποστάσεις. Θα έχει και πάρκινκ. Θα ξυπνάμε το πρωί να πάμε στη δουλειά και θα γυρίζουμε κι οι δυο το μεσημέρι. Θα τρώμε φαγητό που θα έχουμε ετοιμάσει από την προηγούμενη και τα βράδια θα βλέπουμε ταινίες μετά το γυμναστήριο. Παρασκευή βράδυ σινεμά για αλλαγή. Θα πηγαίνουμε εκδρομές τα Σαββατοκύριακα και θα λέμε στους φίλους μας τι ωραία που περάσαμε και θα τους δείχνουμε φωτογραφίες. Και στο χρόνο πάνω θα σ’ έχω βαρεθεί και δεν θα με αντέχεις. Σε παρακαλώ, πες μου πως δεν έχω ξυπνήσει ακόμα, πες μου πως κοιμάμαι και βλέπω ένα άσχημο όνειρο. Τρομαγμένη, κοιτιέμαι στον καθρέφτη. Πού χάθηκε η λάμψη που είχα στο βλέμμα;

11 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

με τρομάζεις καλή μου
μοιάζει από τις στιγμές που κάποιος θέλει να βάλει τις φωνές και να αρχίσει να τρέχει

(παρεπιπτόντως το μπλε με το πορτοκαλί ταιριάζουν σύμφωνα με τους κανόνες της χρωματολογίας)

NY ANNA είπε...

Φοβάσαι μικρό;
Πως θα πάθεις ό,τι και η πολυθρόνα σου; Που το πρωί ο ήλιος τη χαϊδεύει και το μεσημέρι τη μισεί;
Μη φοβάσαι...
Παίρνει περισσότερο από ένα χρόνο για κάτι τέτοιο. ΠΟλύ περισσότερο, αν είσαι αντισυμβατικός.
Μπορεί και μια ζωή ολόκληρη...
Άλλωστε, μην ξεχνάς, πως κάθε πρωί, ο ήλιος ξαναγαπά την πολυθρόνα σου.
Έτσι είναι οι ιστορίες.
Γι' αυτό κι έχουν κι ενδιαφέρον.
Πολλά καλοκαιρινά φιλιά
Ν.

γιωργος είπε...

Μετά απο τόσα όμορφα "θα", προσγείωση στο παρών για μια επιστροφή στο παρελθόν.

Alkyoni είπε...

κι εκεί που διάβαζα κι ήμουν και περίεργη για τη συνέχεια κι όλα είχαν "βαφεί" μπλε πορτοκαλί....θαυμάσιος συνδυασμός...μου τα σκέπασες με μαύρο!!
πραγματικά με τρόμαξες
όπως κι άλλους απ ότι διάβασα
φιλιά γατουλάκι και μην μαυρίζεις πανέμορφα χρώματα..

nosyparker είπε...

@ magica
απ' αυτές τις στιγμές είναι. Αλλά μην τρομάζεις, αύριο θα το έχω ξεχάσει. Απλώς ξύπνησα στραβά :-)

@ false poison
ήρθες μετά από τόσο καιρό και δεν έχεις τίποτα να πεις; :-D

@ ny anna
ξέρεις τι μου θύμισε αυτό με την πολυθρόνα που λες; "να σε κάψω Γιάννη, να σ' αλείψω να γιάνει"

@ axenbax
εγώ αυτά τα "θα" τα βρήκα τρομακτικά πάντως και καθόλου μα καθόλου όμορφα, εφιάλτης σκέτος ήτανε, η αιτία που χάθηκε η λάμψη στο βλέμμα

@ αλκυόνη
ανυπομονώ να κρεμάσω την μπλε-πορτοκαλί αιώρα στο μπαλκόνι μου και να ξαπλώνω τα βράδια (πρέπει να βρω γάντζους και ορειβατικό σκοινί πρώτα) :-)

Αιολος είπε...

Έλσα σε φοβάμαι, Έλσα σ' αγαπώ.

Σματς καλοκαιρινό. Δεν φαντάζεσαι πόσο καλοκαίρι λείπει από εδω.

the BluElephant είπε...

το μπλε πορτοκαλί μου θύμισε ένα ριχταρι με ένα χαμογελαστό ήλιο που μου είχε κάνει δώρο κάποτε ένα ξέγνοιαστο ηλιόλουστο κορίτσι...

...να σαι καλά....

:)

H.Constantinos είπε...

Κλασσικός συνδυασμός το μπλέ-πορτοκαλί... Εντελώς κλασσικός!

γιώργος είπε...

την πήραν μακρυά οι σκέψεις για το μέλλον...
γύρνα το πίσω στο μπλε-πορτοκαλί...
μείνε στην αιώρα...
και που ξέρεις, μπορεί να αλλάξουν τα πράγματα...

την καλημέρα μου...

stefanos είπε...

η λάμψη στο βλέμμα σου είναι εκεί
φοβάσαι ίσως λιγάκι να την δεις

φιλάκι καλοκαιρινό

nosyparker είπε...

Αυτό το Σ/Κ θα είναι μπλε-πορτοκαλί! :-D