Duet


Photo by pablorenauld




Διαστροφή είναι ο φόνος, διαστροφή κι ο πόνος. Όταν εσύ συμπλήρωσες "κι ο χρόνος", ήξερα πως μαζί θα κάναμε τα πιο όμορφα εγκλήματα.

8/10/2002 - "Ο δολοφόνος με τον μετρονόμο" έγραψαν οι εφημερίδες, όταν δίπλα στο πρώτο πτώμα τον βρήκανε να δίνει το tempo σε 4/4 πάνω σε μια παρτιτούρα που κολυμπούσε σε μια λίμνη αίματος.

16/1/2003 - Την παρέσυρες στο στούντιο για να προβάρετε ένα ντουέτο. Prima vista δική μου! Της έκοψα το λαιμό με μια χορδή, την ώρα που εσύ συνέχισες ατάραχος να παίζεις σε F major.

19/5/2004 - Πίσω απ’ την κουίντα του βγάλαμε μαζί τα νύχια ενώ η ορχήστα έπαιζε Adagio for strings in G minor. Τον είχες δέσει πάνω σ’ ένα κοντραμπάσο και του φίμωσες το στόμα με ταινία. Στο ancore του έμπηξες με δύναμη τη μπαγκέτα στο αυτί και τον άφησες εκεί όλη τη νύχτα. Τον βρήκε ο μαέστρος το πρωί.

24/9/2005 - Μετά το δείπνο, της έβαλες ν’ ακούσει Prokofiev, March of the Montagues & Capulets. Αργότερα καθώς καθόταν πάνω σου στο κρεβάτι, της κάρφωσα το ψαλίδι στην πλάτη. Πήρα τη φωτογραφική και απαθανάτισα τη λάμψη στα μάτια σου.

Κι οι μήνες περνούσαν κι η μουσική συνόδευε τα μικρά μας εγκλήματα, σαν μυστική συμφωνία για έγχορδα. Κάθε φορά σε άλλο tempo, κάθε φορά μια νέα παρτιτούρα να βάφεται με αίμα, τελετουργία ορχηστρική, εσύ κι εγώ, αγάπη μου, μαζί.

3/1/2006 - Έβγαλες εισιτήριο για Βιέννη, από το νέο έτος θα ήσουν μέλος της Συμφωνικής. Μου το ανακοίνωσες με George Gershwin, Rhapsody In Blue. Δεν μπόρεσα να κρύψω την απογοήτευσή μου.

4/1/2006 - Δεν μπορώ πια να παίξω πιάνο. Τα πλήκτρα χτυπάνε πάνω στα ακρωτηριασμένα σου μέλη και δε βγάζουν ήχο. Ίσως να πρέπει να τα ρίξω στην πισίνα. Ή να τα κάψω στη μπανιέρα. Δεν ξέρω... Μόλις τελειώσει η Σονάτα του Σεληνόφωτος, θ΄αποφασίσω. Πάντα είχαμε τις καλύτερες ιδέες ακούγοντάς την, αγάπη μου...
εγώ κι εσύ... μαζί...



11 σχόλια:

zero είπε...

Παρα πολυ καλο.

ζερο.

itelli είπε...

Το αίμα ταιριάζει με την εποχή. Κ η φωτό είναι λίγο αλληγορική: είναι το επόμενο θύμα, ή μήπως ο θύτης αμέσως μετά την εκτέλεση του θύματος;

γιωργος είπε...

Αυτό μου έκανε πάρα πολύ...Έτυχε να έχουμε και μια παραπλήσια συζήτηση σήμερα....Τώρα αυτά είναι πραγματικά ή επινοήσεις δικές σου;

nosyparker είπε...

@ γεώργιος
είπα να μη γράφω συνέχεια τα ίδια και τα ίδια κι άλλαξα λίγο το ρεπερτόριο. :-D

kafouroutsos είπε...

Τετοια καλλιτεχνία είχα χρόνια να δω. Συγχαρητηρια σε όλους. Παίξατε καταθλιπτικά, υπέρογκα και πολύ ώρα. Συλληπητήρια. Είμαι και γαμώ

homelessMontresor είπε...

ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!

lo-li είπε...

Να σου πω κάτι;Λοιπόν, ή εγώ έχω πρόβλημα και μου αρέσουν συνέχεια αυτά που γράφονται εδώ μέσα ή τελικά εσύ γράφεις ωραία. Με λίγα λόγια βαρέθηκα να σου γράφω καλά σχόλια! Τι να πω πάλι τώρα; Θα καταντήσω γραφική στο τέλος! Τέλος πάντων φεύγω κι αντί για σχόλιο αφήνω στο βάζο σου ένα μπουκέτο ζέρμπερες και τουλίπες (έτσι γιατί μπήκε κι η άνοιξη):-)

nosyparker είπε...

lo-li, σ' ευχαριστώ για τα λουλούδια :-) Τόσοι άντρες μπαινοβγαίνουν εδώ μέσα και κανείς ποτέ δε σκέφτηκε να μου χαρίσει :-P

stefanos είπε...

έτσι όπως μας τα λες μάλλον νυστέρι ανοξοίδωτο πρέπει να σου χαρίσουμε και ηλεκτρικό πριονάκι νεκροψίας οι πιό προχωρημένοι

καλησπέρα nosy
(;Άουτς, πρόσεχε τα νύχια σου βρε!)

Lost είπε...

άνοιξη μπήκε και άνοιξη δε βλέπω

nosyparker είπε...

Τι να κάνω καλή μου lost? Να το βάψω το μπλογκάκι περτικαλί; Ούτε κι εγώ βλέπω φως ρε γαμώτη!