Εφιάλτης


Photo by eliXile



Είχαν μαζευτεί και περιμένανε. Δεν ξέρω τι. Παρατηρούσα τον κόσμο που στεκόταν στην ουρά. Νοσοκόμες και γιατροί, νεαροί ειδικευόμενοι με τις άσπρες ρόμπες και τα ντοσιέ στο χέρι, να ψιθυρίζουν ακαταλαβίστικα ονόματα ασθενειών και φαρμάκων, να μου μεταδίδουνε το άγχος τους κοιτώντας τους και μόνο. Ένας βόμβος από διαλόγους χαμηλόφωνους συνομωτικούς, βλέμματα γεμάτα ανησυχία, «γιατρέ μου, σας χρειάζομαι» και η απάντηση «υπομονή», πονάω... Σαν σε εκτελεστικό απόσπασμα ένιωσα για λίγο, κι αυτοί να περιμένουν την πρώτη σειρήνα ασθενοφόρου για να τρέξουν, κάποιο έκτακτο περιστατικό κι η ζωή μου να κρέμεται από μια κλωστή. Τους έβλεπα μέσα από το σκούρο τζάμι, μα όλα περνούσαν μέσα μου, σαν τον ορό που τρέχει από το σωληνάκι, αντισηψία να μου χύνουνε στο αίμα, λίγο κουράγιο, λίγη αδιαφορία, λίγο ωχαδερφισμό ακόμα και «σε λίγες μέρες θα είσαι πάλι στα πόδια σου».

Ξάφνου ο χώρος γέμισε καπνό. Έβγαλαν όλοι τα τσιγάρα τους, τ’ ανάψανε κι αρχίσανε να μου ξεφυσούν στα μούτρα. Έβλεπα τα δόντια τους κίτρινα κι αιΧμηΡά καθώς γελούσανε, ένα χαμόγελο που λες και με σύρμα το τραβούσαν ως τ’ αυτιά, σαν μαριονέτες που ανοίγουνε το στόμα μα τα μάτια μένουν άθικτα και πλαστικά, ανέκφραστα σαν την ψυχή τους. Κι έκλεινε γύρω μου ο κλοιός καθώς εκείνοι σκύβανε από πάνω μου, το οξυγόνο να λιγοστεύει, να χάνω τις δυνάμεις μου, μα... «Ήρθα εδώ για θεραπεία. Βοήθεια! Δε θέλω να πεθάνω». Δεν έλεγχα πια το σώμα μου, μα η ψυχή δεν είχε βγει ακόμα. Τα μουδιασμένα άκρα μου πάσχιζαν να κινηθούν για ν’ αντιδράσουν... Το επόμενο λεπτό στεκόμουν δίπλα στο παράθυρο. Ένας ξανθός γιατρός με πράσινα άνοιγε τα βλέφαρα του πρώην σώματός μου που κοιτόταν στο κρεβάτι, κι έριχνε φως στις κόρες μα εκείνες δεν το βλέπαν.

«Ανεπάρκεια Καρδιάς» απεφάνθη «Πάρτε την»

Τινάχτηκα! Ήμουν λουσμένη στον ιδρώτα κι η καρδιά χτυπούσε φρενιασμένα, μα χτυπούσε κι ήμουν ακόμα ζωντανή στο δικό μου κρεβάτι.



22 σχόλια:

homelessMontresor είπε...

Ευτυχώς που με είχες προετοιμάσει γι' αυτό! Κρίμα που χάνω την μουσική υπόκρουση!
Βρε μπας κ το όνειρο θέλει να σου δείξει οτι προσπαθείς με λάθος τρόπο να θεραπευτείς?
DR Montresor

Blondie είπε...

μπρρρρρρρρρρρρ...

tsopanis είπε...

Λένε πως τα άσχημα όνειρα πάντα βγαίνουν σε καλό για τα πρόσωπα που βλέπεις σε αυτό.
Δε ξέρω αν είναι αλήθεια, ή απλά έτσι το λένε για να μην τρελαθούμε στον ξύπνιο μας.
Οπότε, μη μασάς.
Όλα στο μυαλό είναι.

Υγ: αυτό δεν ήταν όνειρο, επεισόδιο από τα ER αυτοτελές ήταν...
Καλημέρα!

zouri1 είπε...

κατι πολυ καλο θα σου συμβει

Erwtas Stomaxhs είπε...

χίλες φορές κοντέινερ νόζυ μου...

H.Constantinos είπε...

Ωχ, Παναγία μου...!

(Αυτό το οξυγόνο που "λιγοστεύει" με μικρότερους χαρακτήρες, πολύ τέλεια λεπτομέρεια!)

Γιά αλλαγή διάθεσης νομίζω χρειάζεται Ενα γλυκό όνειρο ...

nosyparker είπε...

montresor, υπαινίσσεσαι ότι δεν είμαι καλά; :-/

τσοπάνη & zouri, πιστεύω πως τα όνειρα φανερώνουν απλώς υποσυνείδητους φόβους και επιθυμίες μας, δεν τα θεωρώ προφητικά.

έρωτα, λύσσαξες πια με το container! Έπρεπε να σου πω ότι ήταν mini Cooper :-PPP

Κων/νε, έχει άλλες δυο τέτοιες λεπτομέρεις που βγάζουν μάτι. Αν βρεις πού παραπέμπουν, κερδίζεις κασκόλ πλεγμένο απ' τα χεράκια μου για τον επόμενο χειμώνα. :-D

lo-li είπε...

EΠ! Πέρασα να μεταφέρω καλά νεα! Γίνεται χαμός! Όσοι μπάινουν στη σκηνή και βλέπουν τη βιντεοεγκατάσταση βγαίνουν βουρκωμένοι και μου λένε τα καλύτερα για το διάλογο σου! Και δεν είναι λίγοι αυτοι που μου χουν πει ότι το χουν ζήσει..Άντε άντε κατέβα Αθήνα οι φαν σου θέλει να σε γνωρίισει!
Α κι ελπίζω από δω και πέρα να βλέπεις πιο ωραία όνειρα:-)

nosyparker είπε...

LOL lo-li, έχω και fan club? Αυτό να δω κι ας πεθάνω! :-D

Sigmataf είπε...

ΔΕΝ τα γουστάρω με την καμία αυτά τα σκηνικά.

Κι εγώ προχθες είδα ένα γαμόνειρο και όλη την άλλη μέρα ήμουν χαλασμένος.

H.Constantinos είπε...

Ναί, τα πρόσεξα, αλλά δεν έπιασα καλά...

Αυτό το κόκκινο "ρ", δεν νομίζω να είναι Rosso Ferrari, οπότε μάλλον είναι αίμα. Ισως.

Αυτό το αιΧμηΡό, δεν πρέπει να είναι ΧΡιστιανικός συμβολισμός, ούτε και Windows XP... Να είναι κάποιος Χρήστος που δαγκώνει; Μπά...

Δεν με βλέπω με nosy-κασκόλ...

H.Constantinos είπε...

Τί είναι αυτός ο διάλογος και η βιντεοεγκατάσταση που λέει η Lo-Li και που δεν έχω πάρει πρέφα εγώ;

Fan Club? Εγώ είμαι μέλος του fan club κι άς με περιφρονείς!
Τόση περιφρόνηση...
Μαράζωσα...

nosyparker είπε...

Η καλή μας η lo-li (Κική Παπαδοπούλου) συμμετέχει ΣΕ ΕΚΘΕΣΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ ΜΕ ΒΙΝΤΕΟΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ εμπνευσμένη από ένα δικό μου post. Η έκθεση βρίσκεται στη ΔΙΕΘΝΗ ΔΙΑΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΘΗΝΑΣ.

info:Χώρος->Εκθεσιακό κέντρο Περιστερίου.
Οδός-> Δωδεκανήσου και Αγίου Βασιλείου.
Καθημερινές-> 19:00-23:00
Σ/Κ-> 11:00-23:00
Μέχρι 15 Μαρτίου

Κων/νε, αν είναι ο δρόμος σου από κει, περνάς και μου λες εντυπώσεις. Εγώ θα περιμένω το έργο σε cd. :-D

ΥΓ Το αιΧμηΡό το έγραψα έτσι για να θυμίζει ψαλίδι. Στο άλλο έπεσες μέσα, σταλαγματιά αίμα είναι.

H.Constantinos είπε...

Το ποστ ποιό είναι;;

Ανώνυμος είπε...

μπρρρρ κι εγώ

nahames nakanamoko είπε...

κι εγω, το μικρο σου πονυ βλεπω πολυ ασχημα κ περιεργα τις τελευταιες μερες....
γιατί όμως;
.........................

nosyparker είπε...

Κων/νε, δε σου λέω, να πας να δεις την έκθεση :-P

μικρό μου πόνυ, ή έχεις άγχος ή ο μουσακάς σου έπεσε βαρύς :-D

H.Constantinos είπε...

Υποψιάζομαι ότι είναι εκείνος ο φοβερός γατοδιάλογος...

Και ότι η έκθεση έχει θέμα γάτες!

nosyparker είπε...

Βρε Κων/νε, ε όχι και γάτες! Κάνε λίγη υπομονή, μόλις μου το στείλει σε cd, ίσως να καταφέρω να το ανεβάσω από δω.

H.Constantinos είπε...

Οχι και γάτες; Γιατί;
Ο Δήμου δεν έχει γράψει 2 φωτοβιβλία γιά γάτες;
Εκείνος ο γατοδιάλογος, δεν θα ήταν ωραίος πρόλογος σε μπλογκοφωτοβιβλίο γιά γάτες;

nosyparker είπε...

Θέλω να πιστεύω ότι έχω γράψει και καλύτερα κείμενα :-/

Bang είπε...

Κανε κατι και για μας που δεν μπορουμε να παμε! :)

{υπεροχο κειμενο!}