Λιακάδα

Photo byXSomethingWickedX


Σήμερα ήθελα να γράψω κάτι χαρούμενο. Αλλά το μυαλό μου έχει αποσυντονιστεί τελείως. Είναι κι αυτή η λιακάδα έξω που με αποπλανεί με τρέλα.

«Έλα» μου λέει «έλα! Να σε χτυπήσει λίγο ο ήλιος μπας και πάρει χρώμα το μουτράκι σου»
«Και ο λαιμός μου;»
τη ρωτώ «Τι θα γίνει με το λαιμό μου; Θα μου το γυρίσει σε πνευμονία και θα φταις εσύ κι οι σκανταλιές σου!»
«Γι αυτό τα έχουμε τα καπέλα και τα κασκόλ»
συνεχίζει αυτή το βιολί της. «Ντύσου ζεστά και βγες» και μου κλείνει πονηρά το μάτι.

Έχω αφήσει τα στόρια στο γραφείο μισάνοιχτα κι οι αχτίδες τρυπώνουν σε ρίγες μέσα απ’ τις χαραμάδες και με χαϊδεύουν γλυκά. Μου ζεσταίνουν το θώρακα και μου φτιάχνουν τη διάθεση. Η ώρα είναι εντεκάμιση κι ακόμα το σκέφτομαι. Να ενδώσω;


5 σχόλια:

zouri1 είπε...

οχι ρε κατσε μεσα,και κανε αυτες τις δουλειες που ειχες αφησει για αυριο.

candyblue είπε...

Η πόλη με τα χίλια πρόσωπα ήταν ακόμα όρθια και έσβηνε το τσιγάρο της .Οι ματιές μας διασταυρώθηκαν. Μάζεψα πίσω τα μαλλιά μου,έβαλα το σκουφί μου και της έκλεισα το μάτι. Μου έστειλε φιλί και γω πιο ξεσηκωμένη από ποτέ είπα να πλεχτώ,να χωθώ μέσα της με οποιονδήποτε τρόπο,αρκεί να είναι ο δικός μου.


Αυτά λέω εγώ και ανυπομονώ να έρθω κατά κει...

Ανώνυμος είπε...

Τώρα που σε διαβάζω είναι βράδυ.
Καλησπέρα λοιπόν

γιώργος είπε...

να ενδίδεις κάθε φορά...
αλλάζεις διάθεση...
αλλάζεις εικόνες...

καλημέρα...

nosyparker είπε...

candy, όταν το αποφασίσεις, στείλε μου ένα mail 1-2 μέρες πριν.